piter Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Hei Noen som vet hvor store siemens 7235007322 dyser er ? takker for hjelp på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Hvis dette er dyser du har liggende så prøv og finne noe annet nr på de, evt ta bilde av de og legg det ut. Sikkert mange som har gjort et kjapt søk på dette nr inkludert deg selv tenker jeg,men finnes ikke noe på nettet som inneholder d nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 har ikke mere en det bilde her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 630cc høyohmsdyser 2min så skal jeg finne datasheet på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 http://siemensdeka.com/specsheets/FI114961.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 takk for svar:) brukbare dyser det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Simens deka er gode dyser for pengene ja Men har du kjøpt de brukt eller har brukt de en stund, er en dysetest og rens på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå