DriftKing Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Hjelp.. Trenger tips om hvor original forsterker i E30 M3 (90 mod) med sound system sitter? Har sett under baksete, bak "plater" i bagasjerom. Satt en liten boks på venstre side i bagasjerom men lignet ikke på forsterker, men mulig jeg tar feil? Har problemer med ny spiller som etter mye om og men har litt lyd men spiller ikke høyt, pluss at høyttaler foran venstre side ikke har lyd. Montøren som har sett på det mener altså det sitter en forsterker å "ødelegger" ett eller annet sted?? Tar imot tips med stor takk for nå er jeg lei:-) Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Hjeeeelp Er det noen her som vet hvor original forsterker E30 M3 sitter. Eventuelt hvordan den ser ut?? Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Heisann, jeg kan ingenting om E30 men siden det var så lite trafikk her så tok jeg meg en snartur innom google.com, der fant jeg svaret på hvor forsterkeren er montert på første søk: The factory amp is located over the drivers rear fender in the trunk. http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... e-the-best Her står det også litt om stereo i E30, kanskje du finner noe lurt: http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=14366 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Trådene Ove linker til gir svarene du trenger. Det er mulig å kombinere originalt sound system med ny spiller og forsterker, men du kan også bypasse forsterkeren og kun bruke spilleren. Faktisk kommer du til å bli overrasket over hvor godt originalhøytalerne spiller etter du bytter hu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå