Bimmer Kay Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Heisann, kjøpte min første Bmw e36 for ca en uke siden. har altid hatt Ford så nå tenkte jeg å prøve meg på Bmw Litt info: Merke:316i M3 Coupe Modell: 1994 Farge: Grønn Godkjent senket Mye nye understells deler lite rust noe overflate Siden dette er min første Bmw e36 så er det bare til å si alt muligt så jeg måtte trenge av info om disse bilene her er noen bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Gratulerer med BMW og velkommen til forumet! Har du noe mer info om bilen? Har du noen videre planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Kay Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Tusen takk for det Hva info vil du ha? Skal skaffe nytt senkesett,felger, ny m3 styling ,nye lykter bak/framme, proff soting av ruter, muligens ny lakk også men får se va lommeboken til sier ellers kommer jeg ikke på så mye mer akk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Kay Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Hei igjenn Liten update: Nye felger anskaffet Orginale 18" M5 felger med litt valsing å nytt senkesett kan det bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Det så veldig mye bedre ut, men først som sist kan jeg informere deg om at det der ikke er originale M5 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Kay Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Hei hopp og godt nytt år Har ikke sjedd så mye siden sist, eneste som er gjort er, montert angel eyes i orginal lyktene og lakkert vinter felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå