Gå til innhold

2-dørs 320 med 5bolt understell

-E30-
 Share

Anbefalte innlegg

Selger et prosjekt jeg har hatt stående i garasjen til min far i noen år nå. Bilen og delene er noe *hylle* her på forum starta et prosjekt med, har lånt et par bilder fra gamle prosjekttråden hans. Bilen er en 86 preface, med takluke, karosseriet er veldig bra for rust, hjulbuene bak er rusta og et hull fremst i gulvet på passasjer side. Forstilling er fra z3m og bakstilling fra e36 compact. Bilen er ribbet og rimelig klar for bygging.

Selger også disse orginale delene fra e30 m3:

-Framfanger

-Bakfanger

-Festene

-Sideskjørt

-Koffertlokk

-Vinge uten flapp

-Kjempefint grått m3 2+2 skinninteriør og dørtrekk

Følger også med NY c-stolpekasset i stål som trengs for å bygge om til m3 + lista mellom kassett og tak.

Perfekt for den som vil bygge seg m3, kan eventuelt selge bilen og delene hver for seg, men håper å selge alt samlet.

Prisantydning rundt 40.000, men åpen for en prat/bud.

Holder til midt i gudbrandsdalen og kan nås på pm eller 95833992

0so9tfndnhyf579862yt.jpg

ljrhdyni0j7xz8r1oc7z.jpg

l6du1nkbolvs1ltirzeq.jpg

tvas2w2nr5aomqmecprt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt selge rullende karosseri for seg selv, skal se ut i neste uke om jeg får solgt hele prosjektet samlet iløpet av helga + åsså kan jeg regne litt på sakene da. Har hatt stor interesse for di fleste delene, så å selge hver for seg kan bli et alternativ. Bil står uten motor allerede, er et nesten helt ribbet karosseri, er kunn igjen ratt, understell og lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...