rune78 Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Hei folkens! Har ei nøtt med bilen som dei ikkje har funnet ut av på verkstaden.. Ved litt kraftig til kraftig akselerasjon i 3. Gir (manuell kasse) får eg dunkelyder og litt rykking i bilen. Kjørte her eindag med tilhenger opp ein lengre motbakke og dunkelydene og ristinga blei då svært merkbare. Virker som blien fyrst må vere litt varm før dette oppstår, kjørt 10-15 minutt. Merker ikkje noko på andre gira, muligens litt tendens ved gasspådrag på 4.gir også... På verkstedet seier dei at det er så vanskelig å lokalisere lyden og at dei ikkje har funne noko løst/ slitt ved drivverk eller annet. Takknemlig for tips eller om andre har vore borti samme problem... Rune Link to comment Share on other sites More sharing options...
318DE90 Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Hei folkens! Har ei nøtt med bilen som dei ikkje har funnet ut av på verkstaden.. Ved litt kraftig til kraftig akselerasjon i 3. Gir (manuell kasse) får eg dunkelyder og litt rykking i bilen. Kjørte her eindag med tilhenger opp ein lengre motbakke og dunkelydene og ristinga blei då svært merkbare. Virker som blien fyrst må vere litt varm før dette oppstår, kjørt 10-15 minutt. Merker ikkje noko på andre gira, muligens litt tendens ved gasspådrag på 4.gir også... På verkstedet seier dei at det er så vanskelig å lokalisere lyden og at dei ikkje har funne noko løst/ slitt ved drivverk eller annet. Takknemlig for tips eller om andre har vore borti samme problem... Rune Jeg trenger svar fra deg, Rune78 eller andre som kan vite.... Jeg kan virke til ha akkurat samme problem som deg med min 2005 X3 2.0d. Det skjer ved pådrag i ca. 3. og 4.gir og går over etterhvert ved enda høyere turtall. Skjer rundt 2,5-3,0 tusen rpm. Har du funnet ut hva som var problemet hos deg? Jeg lurer fælt på det da jeg føler det kommer fra drivverk, selv om bmw på telefon mistenker at det må til rense toppen for koks... :/ Håper på rask respons!!! Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts