kriss66 Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Hei! Var i dag å skulle åpne panseret, men når jeg drar i spaken i bilen så glapp den, nå er det som at den ikke trekker noe... Hva kan ha skjedd? Noen tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Kan være vaieren som ha ryki:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss66 Posted July 25, 2013 Author Share Posted July 25, 2013 Kan være vaieren som ha ryki:( Arhh, hvordan er det å skifte denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
happY Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 bytte kabelen/e er ganske lett. Panseret kan være litt vanskelig å åpne. Jeg måtte skjære vekk noe av luftkanalene/plast dekselet bak nyrene for å komme skikkelig til, men det skal være mulig uten å gjøre det. http://blog.bavauto.com/13395/bmw-e39-5 ... i-540i-m5/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss66 Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 bytte kabelen/e er ganske lett. Panseret kan være litt vanskelig å åpne. Jeg måtte skjære vekk noe av luftkanalene/plast dekselet bak nyrene for å komme skikkelig til, men det skal være mulig uten å gjøre det.http://blog.bavauto.com/13395/bmw-e39-5 ... i-540i-m5/ Hmm, hva om jeg får tak i spaken til å åpne panseret? Å trekke til der? Hvor er det få kjøpt en slik wire? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjalle Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 Før du gjør noe så demonter spaken og fothviler innvendig i bilen,er du heldig så er vaier slitt av der så du kan trekke i stumpen med en tang.nærmeste bmw forhandler har vaier,tror den koster ett par hundre hvis jeg husker rett,du må bare vite om det er fremre eller bakre vaier som er defekt,da den er todelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss66 Posted July 27, 2013 Author Share Posted July 27, 2013 Før du gjør noe så demonter spaken og fothviler innvendig i bilen,er du heldig så er vaier slitt av der så du kan trekke i stumpen med en tang.nærmeste bmw forhandler har vaier,tror den koster ett par hundre hvis jeg husker rett,du må bare vite om det er fremre eller bakre vaier som er defekt,da den er todelt. Ok, da prøver jeg på det. Får satse på det er der den røk Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriss66 Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 fikk nettopp demontert fothviler å ser at wiren er røket der. Så får ta turen innom BMW Takk for hjelp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts