Mjørgen Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Noen som tar på seg og dreie av litt av senteret på to felger for meg? Er 3 delte bbs RS 16". Skulle ha dreid av litt slik at jeg får bakfelgene litt lengere inn i hjulbua:-)
kje Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Fikk du frest av litt av felgene dine til slutt? Jeg skulle gjort samme jobben pga subbing...
Mjørgen Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Har ikke gjort det enda. Men kjenner en med dreie benk som fikser det
HMW Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Husk at senteret er dimensjonert for felgen og styrken felgen er spesifisert til å ha. Dere endrer konstruksjonen og felgens egenskaper.
Mjørgen Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Skal bare ta et pitte lite snitt. Ingen problem D! Er 3 delte felger så jeg tar av senteret bare
kje Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Skal ta en evaluering sammen med han som evt skal frese av noen millimeter på mine i løpet av en ukes tid. Kan komme med tilbakemelding og erfaring når det er gjort...
HMW Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Senteret, som i der boltene festes? Dette for å endre innpress. Går utifra at det er snakk om mer enn noen mm for å få noe særlig effekt. Går sikkert greit, bare bruk hodet og ikke bli overivrig. Det er ofte en grunn til tykkelsen her og de som lager felgene gir ikke bort en masse ekstra råvarer hverken i senter eller andre steder. Kjipt om felgen ryker av når en må ta unnamanøver. Btw, om felgen er en, tre eller tidelt så spiller det ingen rolle i denne sammenheng. Regner med du vet det. Dog er det selvsagt fint med delte felger. Kristiansan'årn og KapteinHaddock reagerte på dette 2
stig. Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 tror dere skyter litt i mørket,hvis du skal frese felgen for å få inpresset til å passet på bilen er man juggu close for å si det sånn,tipper man er på tynn is om man freser av såpass som 5 mm å det er jo da kun 5 i et. da hadde jeg heller kjøpt bittelitt smalere dekk tror jeg,men gjerne post noen bilder når det har blitt gjort,er jo litt nysjerrig uansett HMW reagerte på dette 1
kje Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Alle monner drar. Hjulbuen skal valses ørlite også. Skal poste bilde etterpå. Kan fort gå en måned eller mer da han som skal maskinere hadde mye å gjøre akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå