shapa Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Hey Lurer på om noen av derre har peiling på et godt senkesett (helst høydejuster bart) som kommer med tuv papirer men som også funker på bane? Kjører ikke på bane så ofte men liker å kjøre fort i svinger (les: ikke over fartsgrensen) utenom når jeg kjører på bane også. Har gule koni fremme og mtech dempere bak nå. Prisklasse 5-7tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Hvis du har gode dempere fra før. Ikke kjøp coilover som er justerbart. Kjøp heller stive senkefjærer. Da har du bedere plass til fete felger Jeg bruker Eibach sportline fjærer. Senker 55 forran og 45 bak. kan annbefale disse. Betalte kr.2200 kroner for fjærene. + 4 hjulskontroll/justering? kr.2000 ? kontroll på Biltilsynet kr.500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Kan anbefale Weitec, de er produsert av KW og det er stivt som bare juling... Enten GT eller TX serien, har selv GT og hvis du liker stiv bil så er det veien og gå. http://salg.senk.no/?Bilmerke=14&Bilmod ... ruppe=1210 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mister Bimmler Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Ang. Weitec - har Ultra GT på touringen min og etter 20 tusen km angrer jeg litt. Det er et komfortabelt sett til hverdagsbruk, egentlig ikke stivere enn orig. M-Tech bare lavere (30/15 ble ca. 60/40 in real life), men bakdemperne bunner altfor lett og har nesten uhindret retur, og det skremmer ved frisk landeveiskjøring. Støtter forslaget om kun fjærer til demperne du har, hvis demperne er gode fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Jeg kjøpte Supersport Black Evolution fra gsbildeler. Veldig fornøyd hittil. Jeg hadde k-sport før, men det ble for stivt og i tillegg veldig dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå