kimtuurbo Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Noen som har peiling på om det går eller hvordan man får godkjent en E36 med 2JZ? Eller hvor man bør henvende seg for og få vite noe ang dette? Noen som har prøvd kanskje? Skriv om du VET noe, ikke om du TROR noe takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Sats på å godkjenne med samme effekt som m3. Ville forhørt meg meg statens vegvesen om avgasspapirene fra en supra er godt nok når du setter motoren i en bmw Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimtuurbo Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Kan vel bare ta ny avgassmåling med motor i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Ikke om du må gjennom en syklustest Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimtuurbo Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Skal ringe BT og høre jeg hva som trengs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogenes Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Fikk du noe svar fra dem eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts