cube Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 En bekjent har en enhet som henger løst i motorrommet på sin E36 325i, som det går to slanger til. Legger ved to bilder så kan dem som vet si fra hva dette er og hvor den evt. skal være festet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik171187 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 den skal vell inn i luftfilterboksen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lende Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Litt usikker men har selv en liknande somm stikker inn heilt framme på oppsida av motoren, usikker på om dette er det samme men den mangler et clips sjå meg så henger dårlig hos meg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 den skal i luftfilterboksen ja, men ser ut som den er borte så den kan bare ligge løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLEZZ Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Det er for oppvarming om vinteren. Er vel for å forhindre at gasspjeld skal fryse i en gitt posisjon på lange strekk. Høres dog usannsynlig ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 gasspjeldet har vell eget oppvarminssystem med vann igjennom spjeldet. så er nok ikke det heller tror jeg, vannet går bare igjennom den som ligger løst her. men vet ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
cube Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Det stemmer det står sportsfilter på denne. (Det sto på når den ble hentet) Så da gjør det ikke noe om denne ligger å slenger? eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 gjør ingen ting nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLEZZ Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 gasspjeldet har vell eget oppvarminssystem med vann igjennom spjeldet. så er nok ikke det heller tror jeg, vannet går bare igjennom den som ligger løst her.men vet ikke Stemmer det når du sier det. Eneste logiske da er forhindre fukt på luftfilter, selv om det lille elementet der ikke utgjør allverden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts