snorrebmw Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Som teksten lyder. Helst komplett.. Og helst uten luke.. Trenger også fremdel midtkonsoll, med hull for el. vindu forran.. M-lister (sedan) Carbon panser, kofert. Kanal skjørter Snorre. 92051229 Gjør ikke noe om det ikke er så langt unna..
bmw330i Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 du er drittsekk ass , brukte en hel dag med en kompis for å kappe bagasjebrønnen på en bmw e36 også henter du ikke !!! endte opp på søppla !! useriøs i grader !!!
snorrebmw Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Legger ut dette i ny tråd. Slutt å øderlegge min tråd. Da får du i allefall snakke fakta..
bmw330i Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Legger ut dette i ny tråd. Slutt å øderlegge min tråd. Da får du i allefall snakke fakta.. fakta er sagt .....
bmw328i Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Legger ut dette i ny tråd. Slutt å øderlegge min tråd. Da får du i allefall snakke fakta.. snørre det er fakta, useriøs type, folkens hold dere langt unna denne typen her!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå