Insulaventus Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Skal kjøre hjem min nyinnkjøpte E36 og må bytte oljefilter og olje4 først. Hvilket av disse er den rette? 1: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreserv ... BMW-50136/ 2: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreserv ... MW-500100/ Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 du kjøper ikke på biltema! så enkelt er det, dritt filter som går i oppløsning. orginalt koster jo like mye også. og er 100 ganger bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 du kjøper ikke på biltema! så enkelt er det, dritt filter som går i oppløsning. orginalt koster jo like mye også. og er 100 ganger bedre.. Vet at biltema ikke er ordentlig saker, men jeg skal kjøre bilen hjem (45 mil), og så skal jeg bytte igjen. Bilen er full av majones så oljefilteret skal byttes på nytt når jeg kommer hjem. Er det ikke greit med et sånt et på denne turen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Jeg har kjøpt oljefilter på Mekonomen og Biltema i alle år. Har alldrig sett at de har gått i oppløsning. Bytter olje hver 10 000 km ca hver 9. mnd. Kan hende hvis du kjører rundt i flere år uten å skifte olje at filtre blir gørr. Ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Da har jeg handlet MANN filter hos et bilverksted. Satser på at det er godt nok for turen hjem Takker for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 MANN filter er knall:D Har brukt det på alle bilene samt traktorn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 MANN filter er knall:DHar brukt det på alle bilene samt traktorn;) Godt og vite Er greit og finne ut hva som er kvailtetsvare og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iMesserschmitt Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 du kjøper ikke på biltema! så enkelt er det, dritt filter som går i oppløsning. orginalt koster jo like mye også. og er 100 ganger bedre.. Alle papirfiltre går i oppløsning bare du lar det gå lang nok tid mellom oljeskift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå