Insulaventus Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Skal kjøre hjem min nyinnkjøpte E36 og må bytte oljefilter og olje4 først. Hvilket av disse er den rette? 1: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreserv ... BMW-50136/ 2: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreserv ... MW-500100/ Takk på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty999 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 du kjøper ikke på biltema! så enkelt er det, dritt filter som går i oppløsning. orginalt koster jo like mye også. og er 100 ganger bedre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insulaventus Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 du kjøper ikke på biltema! så enkelt er det, dritt filter som går i oppløsning. orginalt koster jo like mye også. og er 100 ganger bedre.. Vet at biltema ikke er ordentlig saker, men jeg skal kjøre bilen hjem (45 mil), og så skal jeg bytte igjen. Bilen er full av majones så oljefilteret skal byttes på nytt når jeg kommer hjem. Er det ikke greit med et sånt et på denne turen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaWeRiCk Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Jeg har kjøpt oljefilter på Mekonomen og Biltema i alle år. Har alldrig sett at de har gått i oppløsning. Bytter olje hver 10 000 km ca hver 9. mnd. Kan hende hvis du kjører rundt i flere år uten å skifte olje at filtre blir gørr. Ikke noe å bekymre seg for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insulaventus Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Da har jeg handlet MANN filter hos et bilverksted. Satser på at det er godt nok for turen hjem Takker for hjelpa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 MANN filter er knall:D Har brukt det på alle bilene samt traktorn;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insulaventus Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 MANN filter er knall:DHar brukt det på alle bilene samt traktorn;) Godt og vite Er greit og finne ut hva som er kvailtetsvare og ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
318iMesserschmitt Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 du kjøper ikke på biltema! så enkelt er det, dritt filter som går i oppløsning. orginalt koster jo like mye også. og er 100 ganger bedre.. Alle papirfiltre går i oppløsning bare du lar det gå lang nok tid mellom oljeskift.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts