VegarVS Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 E30'n ville plutselig ikke ut av revers når jeg hadde parkert den i gårkveld! Clutchen funker fint! Sent from my Ifaun using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegarVS Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Noen tips? Sent from my Ifaun using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwrob Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Sjekk under, sjekk om slavesylinderen fortsatt lever? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegarVS Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Sjekk under, sjekk om slavesylinderen fortsatt lever? Slavesylinder er ny, men er jo verdt en titt! Sent from my Ifaun using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted July 29, 2013 Share Posted July 29, 2013 Er det en Getrag 240 på denne? De er kjent for å bli sittende i gir når sjaltegaffelen knekker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegarVS Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Håper ikke det! Usikker på hva girkassa heter.. Hadde passet jekla dårlig ihvertfall!! Fikk tauet den til garasjen, så skal under å se i morgen! Sent from my Ifaun using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegarVS Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Er Getrag 240! Girspaken står i "fri" posisjon.. Frykter at noe er knekt inni der:( Sent from my Ifaun using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Ikke noe som har knekt eller hoppet av i overføringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julianv Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Tipper at overføringen er dårlig. Hadde samme problem på min 318 E30.. Løsn opp og smør ting og tang. Min kom seg litt etter litt, gikk fra kun revers til 1,3,5 og revers til så å virke i alle gir. Virket hele min tid med bilen etterpå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegarVS Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 ikke som jeg kunne se..! skal dobbeltsjekke det , når jeg skal få den på bukken.. om 14 dagers tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts