ww2 Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Bakdører og manuell kasse og svinghjul ønskes kjøpt Samt rustfri bakluke,er også int i gule frontlykter og grøftelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Hei. Jeg har begge bakdørene til E34 Touring som jeg mener er helt rustfrie, men må sjekke litt nøyere. Er noen bulker på dørene, men de skal vel lakkeres. Da er rusteproblemet som er viktigst. Fargen er diamantsvart met. El.vinduer. Dørene står på en bil og det er lett å sjekke tilstanden. De selges bare fordi jeg har liggende tilsvarende dører i samme farge som er uten bulker og også er rustfrie, håper jeg. Har hatt dem lagret i 4 år nå. Jeg har også en rustfri ribbet bakluke uten rust i samme farge. Har en bulk. 1.800 kr for begge dørene og bakluken. Jeg bor i Stavanger, så det er ikke langt fra deg. Slike store deler er dyre å sende og blir ofte skadet i transporten. Og du må gjerne montere i alle fall dørene hos meg,og jeg kan gi deg en hånd. Alltid lettere når en er to personer for å unngå skraper. så kan jeg kaste de andre dørene senere. Og du har plass til bakluken i bilen. Hvis jeg klarer å få tak i deler en kar skylder meg, så vil jeg ha en M60B30 manuell girkasse med svinghjul og clutch om ikke altfor lang tid. 530 manuell mellomaksling har jeg liggende. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Noen andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå