Benhop Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Noen som vet hva som er galt? Er en e39 2000 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 en eller flere sensorer er død. finn ut hva med diagnose eller sett på pdc og lytt eter svak tikking i følerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Kommer d opp viss jeg tar diagnose på bilen? Hvor får jeg tak i nye evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 det stemmer. gs, koed, schmiedmann, ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Som combatkit sier, en eller flere PDC sensorer er død. Det du gjør, sett nøkkelen din i posisjon 2, rett før motoren starter, så setter du bilen i revers sånn at 3 sekunders piper kommer, så går du ut av bilen og bøyer deg ned til alle sensorer. Du skal høre en svak tikking, vis du finner en som ikke tikker, er det den som er ødelagt. Ny får du kjøpt på best for et par hundrelapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Som combatkit sier, en eller flere PDC sensorer er død. Det du gjør, sett nøkkelen din i posisjon 2, rett før motoren starter, så setter du bilen i revers sånn at 3 sekunders piper kommer, så går du ut av bilen og bøyer deg ned til alle sensorer. Du skal høre en svak tikking, vis du finner en som ikke tikker, er det den som er ødelagt. Ny får du kjøpt på best for et par hundrelapper Hvor er 'best' ? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Som combatkit sier, en eller flere PDC sensorer er død. Det du gjør, sett nøkkelen din i posisjon 2, rett før motoren starter, så setter du bilen i revers sånn at 3 sekunders piper kommer, så går du ut av bilen og bøyer deg ned til alle sensorer. Du skal høre en svak tikking, vis du finner en som ikke tikker, er det den som er ødelagt. Ny får du kjøpt på best for et par hundrelapper Hvor er 'best' ? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lurte jeg også på ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Må bakfangeren av for og skifte disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 best og best, kjøpte min brukt på ebay for snaue 200 kr ink frakt. må løsne listen hvertfall for å demontere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Siden jeg skreiv fra iPhone blei ebay gjort om til best, hehe! Har du M-sport må du av med gangen bak, Mem har du vanlig så har du list i hele fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå