hanskr Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Hei Vurderer å selge turbomotoren min til fordel for større motor Har hatt den i bilen min eit år no uten noko problem bortsett fra att turboen rauk Har montert stoor turbo no å funker som bare hjuling. De som er gjort med motoren er større dyser, 3mm mls pakning, å ellers er register reima skifta for 3 år siden når motoren vart bygd. Sitter haltech e6s sprut på den å kjører med grovmapp ( den har gått på dette mappe i 3 år) så funker bra Er 6puck sinter clutch på dn og. Girkassa e 260 med short shift 3"eksos Eg har brukt mobil racing olje 5-50w på den Ladetrykke har vert kjørt på ca 0,7 i 2 år og no etter att nye turboen var montert samt ny wastgate har den lada rundt 1bar ++ Liten film- Starter på 2 og fortsetter i tredje her http://www.youtube.com/watch?v=Sd2M8MG- ... e=youtu.be elnett 20k bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scania620 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 filmen funka ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scania620 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 hk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 i 2 og 3 E grov mapp så ingen hester å vise til Skriv eg ett tal blir de bare diskusjoner ut av de men lader opp til 1,5 så mellom 3- 400 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Går litt biligere ved rask handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå