hanskr Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Hei Vurderer å selge turbomotoren min til fordel for større motor Har hatt den i bilen min eit år no uten noko problem bortsett fra att turboen rauk Har montert stoor turbo no å funker som bare hjuling. De som er gjort med motoren er større dyser, 3mm mls pakning, å ellers er register reima skifta for 3 år siden når motoren vart bygd. Sitter haltech e6s sprut på den å kjører med grovmapp ( den har gått på dette mappe i 3 år) så funker bra Er 6puck sinter clutch på dn og. Girkassa e 260 med short shift 3"eksos Eg har brukt mobil racing olje 5-50w på den Ladetrykke har vert kjørt på ca 0,7 i 2 år og no etter att nye turboen var montert samt ny wastgate har den lada rundt 1bar ++ Liten film- Starter på 2 og fortsetter i tredje her http://www.youtube.com/watch?v=Sd2M8MG- ... e=youtu.be elnett 20k bud ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scania620 Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 filmen funka ikkje Link to comment Share on other sites More sharing options...
scania620 Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 hk?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanskr Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 i 2 og 3 E grov mapp så ingen hester å vise til Skriv eg ett tal blir de bare diskusjoner ut av de men lader opp til 1,5 så mellom 3- 400 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanskr Posted August 12, 2013 Author Share Posted August 12, 2013 Går litt biligere ved rask handel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts