kabeldeigen Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Lurer på hvordan man kobler for å få visning opp på OBC på dynavin spilleren? Har den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Å kom igjen, må være noen som har gjort dette vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Jeg vet ikke om jeg tolket spørsmålet ditt riktig, men lurer du på hvordan du kobler dynavin til bilens OBC, for å få infoen fra instrumentpanelet, over til dynavinenheten? Det skal følge med en egen svart boks ( i dynavinpakken), denne kobler man på dynavinenheten og på ledningene som stod i original CD-spiller. Den gjør at rattknapper og OBC fungerer på dynavinen. Skal ikke være verre enn det. Kanskje du ikke fikk med denne boksen? Eller så er det jeg som misforstår hva du vil frem til. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Jeg vet ikke om jeg tolket spørsmålet ditt riktig, men lurer du på hvordan du kobler dynavin til bilens OBC, for å få infoen fra instrumentpanelet, over til dynavinenheten?Det skal følge med en egen svart boks ( i dynavinpakken), denne kobler man på dynavinenheten og på ledningene som stod i original CD-spiller. Den gjør at rattknapper og OBC fungerer på dynavinen. Skal ikke være verre enn det. Kanskje du ikke fikk med denne boksen? Eller så er det jeg som misforstår hva du vil frem til. Hehe. Ja, vil har bilens OBC over til visning på Dynavin...Har den svarte boksen, men ingen knapper på rattet. Så vil det funke for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Er ikke helt sikker på hvordan ledningsnettet ser ut bak spilleren, uten rattknapper, men hvis du finner et stikk som passer inni den svarte boksen, burde det gå greit. Alle kontaktene har forskjellig størrelse og fasong, så det er vanskelig å gjøre noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Har ikke Jack plugg bakpå spilleren som jeg regner de som har rattstyring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Jeg har rattknapper, og på min så holdt det bare å koble til boksen til spilleren. Får ikke opp alle info som du får fra dashen opp, men du får antall liter drivstoff, forbruk og temperaturer opp under "OBC" på side to i menyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Ok, høres bra ut.. har du kun 1 plugg bak originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 1 plugg til hva, boksen? Jeg hadde org navi i min, så måtte ha overganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 1 plugg tilkoblet den orginale spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Dette er prøvd ut, fikk det til å virke..Men har kødda til 2 stk klimapanel, så funksjonen er koblet vekk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå