Thundercoil Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 SOLGT SOLGT SOLGT SOLGT!!!!! Hei Tenker på å selge mine 19" GS raptor. De ble kjøpt i fjor sommer, og brukt samme periode. Kjørte med de i kanskje 4 måneder og ca 5000km. Så kom vintersesongen, solgte bilen og skulle selge disse til et familiemedlem, som brått gikk over til Audi. Fant ut at jeg skulle kjøpe E46 igjen, i stedet for E60, og tenkte at jeg kunne bruke dem igjen, men endte opp med en lysere blå bil, og synes felgene ble for mørke. Felgene ble kjøpt på nedbetaling, og ble ferdig nedbetalt for en måned siden. Betalte ca 15K. Dekk er Falken FK452 235/35R19 ET40 8,9", og 265/30R19 ET46 9,5" De har en sidevegg som ser litt strekt ut originalt, og "sportslig" V-mønster. Dekkene er som dagen de rullet ut fra fabrikken, og har ikke sett en bredsladd. Både felger og dekk er lagret på soverommet på utstilling, så de har stått varmt, mørkt og godt siden de kom av bilen. På E46 touring/sedan vil det kanskje subbe pittelitt bak, i svinger, ved senk. Evt. kan man valse/hive på 255 dekkbredde bak. Det er fint plass til 275 på selve felg. Med coilovers trenger man en liten spacer fremme (Ikke på org/m-sport). 5mm pr side er nok, men jeg brukte 10mm for å få de helt ut mot bue. I senter har de fått originale BMW-emblemer, som koster en liten formue i seg selv. Standen på felgene er ganske bra. Det er et par småsår i kant på en felg eller to. Skal legge ut bilder av sårene, dekkmønster osv. på alle felgene i morgen. På bildene er det coilovers og 10mm spacer foran. Dette er de aktuelle felgene, på bilen de sto på, som nå er solgt. Alt står i Bergen Vest, nær Haakonsvern marinebase. Setter prisen på 7K, og den kan diskuteres pittelitt. Send PM ved interesse, så svarer jeg i løpet av ettermiddagene. Hvis interessen er dårlig, bare pulverlakkerer jeg de sølv og beholder dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Her er bildene av sår og dekkmønster. Bakfelg nr. 1; 2 småskader i kant: Close-up, samme skade som på bildet under, bare i annet perspektiv. Den andre felgen sitt sår: Alle fire felger: Dekkmønster på alle 4: Som dere ser er dekkene svært lite brukt. De har til og med fortsatt litt rester av fett siden montering på felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Hvor holder du til? Hadde vært interessant å prøve om de passer på F21.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Står i første innlegg! Sitat "Alt står i Bergen Vest, nær Haakonsvern marinebase" Bor like ved veien ved Mathopen barneskole og Rimi. Det er en med Z4 som skal prøve dem på bilen sin på lørdag. Vet at de passer på den, men han måtte se om 19" ble for stort. Hehe. E82, E87 og E88 1-seriene har hvert fall nøyaktig samme innpress, nav dim og boltmønster som E46 og disse felgene, så regner med F20 og F21 har det samme. Har forøvrig verksted ved kiwi der Osveien starter, like nedenfor Slåtthaug vgs oppe på Nesttun. Der er det løftebukk og div. verktøy. Men muttertrekker er dårlig, så må i såfall løsne bolter med latmannsarm og momentpipe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Ai, det fikk jeg ikke med meg.. Da blir det uansett litt langt (50 mil).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Haha. Blir et stykke det. Jaja, sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Visning ble utsatt noen dager, så det er fortsatt mulig å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Hei Gir deg 5000,- Kan hentes i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Hei og takk for tilbudet, men jeg går ikke lavere enn 6000. Har samme dekk og dimensjon på 330en, og må ut med rundt 6500 for nye dekk til den om et års tid. Så da er det tullete å selge for 5. Hehe. Med så mye dekk igjen og prisen på disse dekkene, er felgene allerede gratis for 6000. Selger egentlig kun fordi at jeg trenger penger til 330en. Det er også 2 andre interesserte. Han ene ville prøve de på først, og han andre sa han skulle hente de når han kom hjem fra ferie, rundt 15. august. (om de ikke var solgt til da) Edit: Jeg er forøvrig ikke tilgjengelig før rundt 21:00 i kveld. Skal sjekke her og på pm ca. kl. 20:00, og hvis det har skjedd noe mer her inne, får man ta det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Følger spacerene med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Jeg tror jeg har de liggende i bilen eller på verkstedet. Skal sjekke litt! Men du kan få de med, hvis jeg finner de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Flott. Regner med du har lengre bolter til spacerene også. Har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Faen, der sa du noe. Skal se om jeg får rotet frem bolter. På forrige bilen var det 2 defekte bolter (produksjonsfeil). Må se om jeg finner alle og kombinere ti stykker fra 320d og 330-settet. Edit: Jeg hadde akkurat 10 lengre bolter liggende. Flaks. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Flott. Snakkes i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg