Didrik65 Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Hei! Jeg har et problem med mitt instrumentpanel. Jeg har byttet ut det originale på en bmw 320i med et fra en bmw 325i. Det som skjer er: Jeg kan kjøre helt vanlig, og ingenting er i veien. Plutselig slår panelet seg "av". Alle viserne "faller ned" og reagerer ikke. Så slår det seg på igjen etter ei lita stund. Når dette skjer så blir det sterkere lys i min kjørecomputer, (som er på 18 knapper). Nå har det gått så langt at dette er blitt permanent på en måte. Viserne på temperatur, bensin og turtall fungerer ikke i det hele tatt. Lyset i instrumentpanelet fungerer som vanlig hele tida. Speedometer fungerer helt ok. Jeg begynner og bli lei, har hatt det oppe og renset ledningene mange ganger... Jeg vil ikke gi opp! Bilen er en BMW 320i E36 150hk, Manuell. (B20M50) Håper noen kan hjelpe meg :/
vegard89 Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Sjekket batteriet bak på instrumentpanel? Trur ikke den styrer alt i instrumentet men sikkert værdt å sjekke. Høres ut som dårlig kontakt et sted..
2takt Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Kjent feil på e36, har hatt 2 speedometer med samme feil. Les mer her: viewtopic.php?f=1&t=94495
Didrik65 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Takker for svar, nei var ikke på det gamle speedometeret, men byttet d pga; Forrige eier hadde malt over "slitasje" med svart bengalakk inne i speedometerhuset... disgrace!
Rune89 Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 e da batteri bak på e36 instrument? i so fall kor e detta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå