///M Daniel Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Selger min BMW 320i som delebil/reperasjons prosjekt. Bilen er i utgangspunktet kjørbar. Men den har vært av veien, og bærer preg av dette. Bilen har hatt/følger med endel M-styling og litt annet. Bilen trenger endel oppfiksing utvenger, men dette er kun kosmetisk. ellers er opphenget høyre forann sveiset, og bør byttes (dette er ikke dyrt, f.eks deler fra vrakhandler/private). Som sagt er det litt å gjør, men heller ikke for mye. Bilen var strøken før uhellet, og det skal som sagt ikke mye til før den er det igjen - så her har du en god bil til en billig penge, så lenge du er litt nevenyttig. Teknisk: KMstand 200k 1993 mod Ingen olje eller vannforbruk så lenge jeg har hatt den. Kjøpte den med baktanker om å fikse den opp, men har for dårlig tid, så prøver meg igjen en annen gang. Er IKKE mye rust på denne bilen. Ang. skaden så er det blitt sparklet opp igjen, men det mangler en siste finish. Bilens ramme har ikke blitt berørt. (kun kosmetisk) Motoren maler som en katt, og har lite km på tellern. Følger med endel styling som nevnt over. Rieger frontfanger&Bakfanger+Bakrutesenker osv M3 speil, angels eyes Kom med BUD kan også selge deler løst Bilen må hentest på henger, eller du kan få tak i prøveskilter, men batterie er dødt. så da må du helst ha en bil i backup hvis du må krysse ferjer E.l bilen er nå kraftig demontert og er sjekket for div. ting ser bra ut Står også justerbart senkesett på den for øyeblikket. Kan få med orginale M3 felger uten dekk, men da tilleg i prisen (eller kan kjøpe løst) Holder til på Åkrehamn, Karmøy. 98810790 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Messer Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 har du bilde av felgene ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Daniel Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Beklager, ikke før jeg har kommet hjem. Er på sjøen i ca 3 uker til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Messer Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 okeei Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Daniel Posted August 11, 2013 Author Share Posted August 11, 2013 Bilen selges nå med motor/gir/drivverk for 5 tusen! dette er billig for en bil som egentlig er i god teknisk stand! km på motor 199km bilen selges så og si komplett. da bare frontfanger, bakfanger, frontlykter mangler! første mann til mølla Link to comment Share on other sites More sharing options...
R_S_N_89_bmw Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 du sier det bare er å leie prøveskilt evt ta med et ekstra batteri så kjøre den hjem ? går det tog til deg eller ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Daniel Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 går vell tog til bergen / stavanger så må du busse resten tror jeg Ja, den går fint når jeg først har start på den. Har ikke hørt noe ulyder ennå, men så har jeg heller ikkje kjørt den så veldig langt heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
R_S_N_89_bmw Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 er et stykke til vestfold så må ha en viss garanti på at den går hele veien Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw-E30 Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Er bilen blitt skakk i fronten etter avkjørselen? Ser du har prøvd å fikse på høgre bakskjerm som ikke ser så veldig vakkert ut... svar gjerne på pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Daniel Posted August 14, 2013 Author Share Posted August 14, 2013 fronten er ikke påvirket av grøfta nei, var hjulopphenget som tok støyten der. Er ikke jeg som har sparklet, men trengs bare litt pussing og en siste touch + lakk så blir det fint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts