///M Daniel Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Vurderer og selge godbilen. Har ikke hatt denne bilen lenge, men det har jeg aldri med noen som helst bil. er på utkikk etter en liten snerten E36 (helst coupe) som jeg evt. kan ta i inbytte eller delbetaling Bilen fremstår som meget bra teknisk. Motoren maler som en katt, og drar som om den skulle vært ny. Bilen har automatgir, med modus S=sport E= Economy og W = Winter kmstand er ca 290k, men ifølge forrige eier har den vært langkjørt. Det er noe overflate rust på bilen, men ingenting farligt. Pm for mer info. Har desverre ikke flere bilder for øyeblikket da jeg er på jobb i nordsjøen frem til den 21. aug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Felgene på bildet følger ikke med da disse er solgt. Ble det før jeg la ut annonsa, glemte å ta det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 E39 525 TDS med chip kan ikke være av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Selges billig ved rask handel pga ny bil på hånd!!! tar imot bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Hvilken farge er det? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 ååh, husker ikke helt. lurer på om det var lagune grønn eller havgrønn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet August 12, 2013 Share Skrevet August 12, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Kom med ett bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Kor den står da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Den kan leveres på to plasser alt etter hva som er nærmest. Enten Bømlo (Hordaland) Eller Karmøy (Rogaland) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer9 Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Hei, kan du sende meg en sms på 41001691? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Det kan bli litt vanskeligt akkuratt nå, har klart å knust tlf Så får ta ting her på pm eller mail intil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Kan ta innbytte i annen E34, da denne blir litt dyr for en fattig kar med litt gjeld her og der Kan byttes i billigere bil + mellomlegg eller bil til ca samme pris 25-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå