NicklasFS Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 hei! vurderer å selge bilen min om jeg får det jeg vil for den er en 1996 mod 2.0 manuell orginalt m-tech understell! fullt skinn interiør 4x el ruter el takluke antispinn tonete ruter helt fram orginal shadow line osv.. toppakningen er gått på den, har byttet toppakningen og alt annet av pakninger fra toppen og opp. toppen er trykktestet og alt det der, ventil tetninger er også byttet, følger med helt nytt senkesett i ekse kjøpt på gs-bildeler, senker 50/50 tuv-godkjent! noe overflate rust er det, års avgift ikke betalt ikke eu ok! 15.000,- må ikke selge så ingen vits med skammbud! har byttet nyrer til helt nye svarte også fra GS, sommerfelger på bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svennove Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Har du mulighet til å få bilen til Stryn? Går det å kjøre den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svennove Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå