NicklasFS Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 hei! vurderer å selge bilen min om jeg får det jeg vil for den er en 1996 mod 2.0 manuell orginalt m-tech understell! fullt skinn interiør 4x el ruter el takluke antispinn tonete ruter helt fram orginal shadow line osv.. toppakningen er gått på den, har byttet toppakningen og alt annet av pakninger fra toppen og opp. toppen er trykktestet og alt det der, ventil tetninger er også byttet, følger med helt nytt senkesett i ekse kjøpt på gs-bildeler, senker 50/50 tuv-godkjent! noe overflate rust er det, års avgift ikke betalt ikke eu ok! 15.000,- må ikke selge så ingen vits med skammbud! har byttet nyrer til helt nye svarte også fra GS, sommerfelger på bildet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
svennove Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Har du mulighet til å få bilen til Stryn? Går det å kjøre den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
svennove Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Solgt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts