tjelle Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Er det noen som har eller vett hvor det går an å skaffe denne? Er Boltene som holder e36 m3 speilene sammen er ei kule i enden.
tjelle Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Ingen som har noen ide hvor jeg kan skaffe en sånn? Fikk bilde i går kveld av lakkereren så blir å hente bilen i dag
Insulaventus Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Ingen som har noen ide hvor jeg kan skaffe en sånn?Fikk bilde i går kveld av lakkereren så blir å hente bilen i dag [ Bilde ] Sweeeet!
JoTjelle Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Da er bilen kommet tilbake og er ganske fornøyd me resultatet til Nå, begynner på mandag med monterig av alt som skal på bilen, så håper bilen er kjørbar og 100% neste fredag (((: Fikk og prøvd en felg broren min hadde liggende, syns denne ble litt kul på denne bilen. Hva mener dere? Så skal eksosen og byttes, skal ikke ha det som henger på nå... Ser ikke bra ut Eller hva syns dere? Er ikke det fineste for og si det sånn(: (Baklyktene skal byttes) tsalv96 reagerte på dette 1
JoTjelle Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Da har vi jobbet litt idag og fornøyd me dagens resultat. Har da fått på stickerbomb og synes dette var ganske fett på denne bilen fargen og mønsteret paste ganske bra, eller hva? ( dette er ver smak og behag, mange som ikke liker stickerbomb)
JoTjelle Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Kommer med en liten teaser av dagens felg kjøp, disse skal på bilen
golf325turbo Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Denne blir knall fin! men vil du ha så mørke baklykter ? Og felgene på den bilen blir konge
Da9el84 Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 wow denne blir bra..syns stickerbombinga va fresh jeg
Garret Man Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 skal følge med her! syns den stickerbombinga faktisk var tøff! fint fargevalg på bilen også hva heter felgene?
JoTjelle Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Denne blir knall fin! men vil du ha så mørke baklykter ? Og felgene på den bilen blir konge Skal nok ikke ha disse lyktene nei, http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem ... 0864622500 disse skal på (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå