sk8 Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 såg bra ut denna her såg an sto oppe mellom jula og biltema i dag
JoTjelle Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Mer camber og ned så er du i mål Minner meg litt om min gamle røde Camber kommer(: men ble stoppet avpolitiet i helga.. Så eu og visning må til :/ Hva fikk du mangel på? Ble annmeldt for senk og feil innpress (ET, felgen stakk utforby hjulbuen) Tonet framruter, parklys og tåkelys om kvellen og mangel på vongkort.. Men det meste blir fikset, skulle blitt avskiltet og men slapp med en advarsel og inn på visning(: hehe
JoTjelle Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 såg bra ut denna her såg an sto oppe mellom jula og biltema i dag Takker (: stemmer det ja ✌
codex Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Tøff bil! Men det er greiest og holde seg innafor lovverket når du skal style bil blir så mye mindre mas og tjas da
miikabmw Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Tøft bil! purken e bare noe dritt og de liker oss tydeligvis ikke
JoTjelle Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Tøff bil! Men det er greiest og holde seg innafor lovverket når du skal style bil blir så mye mindre mas og tjas da det e heilt sant (: men det som e fint e ulovligt i detta lannet..
JoTjelle Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Tøft bil! purken e bare noe dritt og de liker oss tydeligvis ikke Takker liker oss ikke så godt nei..
JoTjelle Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Da er bilen avskiltet og skal vinterlagres til sommeren som kommer legger bare ut noen biler som er tatt her og der ble nok katt til middag den dagen ja så måtte jeg jo ha meg ny bil siden denne ikke skal på saltete veier, og da ente jeg opp me en Audi a4 1.9 tdi quattro S-line 2003 mod som er chippet til nesten 200 hest. dette er da en grei arbeidsbil/vinterbil
Velfjord93 Skrevet November 6, 2013 Skrevet November 6, 2013 Bra du kjøpte deg audi .. Da er det ekstra godt og sette seg inn i en skikkelig bil til sommern igjen : )
JoTjelle Skrevet November 9, 2013 Forfatter Skrevet November 9, 2013 Bra du kjøpte deg audi .. Da er det ekstra godt og sette seg inn i en skikkelig bil til sommern igjen : ) haha heilt sant det (: merke at eg savne bmwen..
Fokinfast Skrevet November 12, 2013 Skrevet November 12, 2013 Jævlig bra jobba, denne kommer seg veldig bra ser jeg! Tenkte jeg skulle gjøre noe av det samme jeg og, bare utenom motor, men jeg har liksom ikke så mange kompiser som har tid til å hjelpe med ting, nå må jeg bytte motor i tillegg, i tillegg til at jeg venter på noen fete 18" som skal på til sommeren! Har mange planer for bilen, og håper å se din på Gatebil neste år på Rudskogen! Gjerne legg meg til som venn, så kan jeg følge dette prosjektet, å du kan følge mitt Lagt ut en del bilder allerede osv Samt planer for min lille kjære 91mod E36 318 Sedan ! )
JoTjelle Skrevet November 16, 2013 Forfatter Skrevet November 16, 2013 Noen som har en ide her? trenger hjelp http://bimmers.no/topic/773597-trenger-akutthjelp-får-ikke-start-e36-318/
matts93 Skrevet Februar 23, 2014 Skrevet Februar 23, 2014 Er det liv i denne bilen ennå? Var rimelig tøff Freakshow reagerte på dette 1
JoTjelle Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Skrevet Januar 30, 2015 Heisann ( : En god stund siden det har skjedd noe som helst her... så tenkte jeg skulle legge ut noen bilder og spm idag Er forsatt liv i bilen, litt trist at det ikke ble noe vinterbil iår... får polere og understellsbehande når sommerfelgene skal på! (: (ble en god vask idag som var påtide) har skiftet interiør i bilen fra stoff til skinn men hadde litt problemer med ryggen bak, noen som har hele ''ryggenbak'' i skinn? Er på jakt etter frontspoiler lippe kan man vell kalle det(helst carbon) skal være helt flat og enkel, men har ikke funnet noe slikt til E36 enda..noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignene som på dissse to bildene? Mens jeg vasker og styrer på med min så holler broder på med sine (E36 turing) (volvo 240 med en bmw v8'er) legger til noen gamle bilder, ganske fornøyde med disse ((: Clutchen på bilen begynner og gi litt etter nå, som ikke er så gale til at motoren er kjørt ca 190xxx, men har funnet ut at jeg bruker ikke tid på og skifte clutch på en 1.8... da har jeg en ganske god unnskyldning til og putte noe litt større i den (: 2.5L eller om det blir penger til en doner m3 fra tyskland og bygge om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå