KimJuhani Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 G5 modulen er gåen på min, kan kjøpe en brukt. Er dette bare å skifte så funker det eller må verksted slette feil minnet? Vinduknappene, Cruise control, Vindusviskere og spyledyser fungerer ikke.. bavaria sa denne var gåen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 GM5* Ja, det må kodes ved bytte! Vet ikke om verkstedene vil gjøre det heller. Hvert fall med lysmoduler osv. Sier de at det ikke går/de ikke kan/ikke har lov og at du må ha helt ny. Dette skjedde med min forrige bil også, så jeg fikk loddet inn noen nye releer. Dette ble gjort av en privatperson som er elektriker. Det er noe drit, tynn/finlodding og lakk oppå. Men du kan sende inn hit: http://www.bmwgm5.com/ Eller kjøpe releene på ebay. De selger alle for $10. Så kan du høre med et firma som driver med komponenter og lodding. Bytter du ut releene, trenger du ikke kode etterpå. Bedre enn en brukt som kanskje får samme feil om en måned. Haha. Er så typisk. oscarabj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 sant det.. jeg kjøper ny. Hvor ligger denne modulen? jeg har lest litt på engelsk sider, men på min bil ligger sikringene over hanskerommet, eller er det det svarte dekslet på siden av hanskerommet jeg skal fjerne for å kommet til denne modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Den ligger bak handskerommet i en hvit plasthylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 hmm når jeg demonterer hanskerommet kan jeg ta 2 "klips" til siden så kommer det ned en kasse med alle sikringer i.. ligger den bak denne eller er det noe spesielt med min 328i e46 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Det er helt normalt. Du må skru ut hele handskerommet. 6 skruer som holder den. Her er guide!! Gå inn på http://www.bmwgm5.com/ Og trykk på lenken markert med rødt på bildet under: Ligger helt øverst, bak kablene i "taket" av handskerommet. oscarabj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 ja, har skjønt dette, men ligger det sikringer der på det bilde bare du kan ikke se det? Jeg kommer til å skru der uten å kødde med sikringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Ja, sikringene ligger der de også, bak et deksel oppe i taket av handskerom. (Det du snakket om med 2 klips) Det dekselet bare holder du lukket, og nei, du kødder ikke med sikringene i denne jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 ok, men da skal jeg legge meg inn å se om jeg kan finne dette =) Takk for hjelpa så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå