Aleks558 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hallo! Jeg er veldig fersk på Diesel og turbo og alt det så da graver jeg heller litt hos folk som har peiling. har lest meg til at 525tds ligger originalt på 0.7 - 0.8 bar kan dette stemme? har også lest meg til at med chip, mere diesel og mere turbotrykk kan man kjøre stabilt på rett rundt 1.2 men syntes det hørtes mye ut for den bitte lille turboen som sitter i. På forhånd takk ! Mvh Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Har montert turbotrykksmåler fra biltema nå, den kan ikke være korrekt fordi det står den lader 1.1bar ca. å den går ufattelig dårlig, noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aune98 Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Leter etter info om denne bilen jeg også. Nettopp kjøpt en 1995 mod E34 525tds touring😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå