donkalin Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Har masse gode ting til e34 som jeg ønsker og selge. Har også en delebil stående om noen trenger noe. Kan ramse opp litt av det jeg har. K-sport coilovers me justerbare topplager (går meget lavt) SOLGT Grenrør, trur det er rustfritt men ikke sikker. (brukt i en 520 men vanos 1 motor) Rustfritt sportseksosannlegg (trur det er supersport) SOLGT Komplett grått skinn interiør M-sport ratt SOLGT Klare/rød baklamper M5 bakfanger SOLGT Org bbs 15" felger med vinterdekk Asev A 18" med utslitte sommerdekk. En del shadovline listverk Ny venstre forskjerm Og masse masse mer, ta kontakt om det er noe du behøver eller ønsker pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Har masse gode ting til e34 som jeg ønsker og selge. Har også en delebil stående om noen trenger noe. Kan ramse opp litt av det jeg har.K-sport coilovers me justerbare topplager (går meget lavt) Grenrør, trur det er rustfritt men ikke sikker. (brukt i en 520 men vanos 1 motor) Rustfritt sportseksosannlegg (trur det er supersport) Komplett grått skinn interiør M-sport ratt Klare/rød baklamper M5 bakfanger Org bbs 15" felger med vinterdekk Asev A 18" med utslitte sommerdekk. Komplett shadovline listverk Og masse masse mer, ta kontakt om det er noe du behøver eller ønsker pris på hei hvor mye ska du ha for ksport senken ? er grenrøre til m50 eller m20 ? mvh jakob henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mian_Usma9 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hei du!trenger litt små plukk til bilen!mulig å komme på lørdag Og ta n titt på godsakene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Har masse gode ting til e34 som jeg ønsker og selge. Har også en delebil stående om noen trenger noe. Kan ramse opp litt av det jeg har.K-sport coilovers me justerbare topplager (går meget lavt) Grenrør, trur det er rustfritt men ikke sikker. (brukt i en 520 men vanos 1 motor) Rustfritt sportseksosannlegg (trur det er supersport) Komplett grått skinn interiør M-sport ratt Klare/rød baklamper M5 bakfanger Org bbs 15" felger med vinterdekk Asev A 18" med utslitte sommerdekk. Komplett shadovline listverk Og masse masse mer, ta kontakt om det er noe du behøver eller ønsker pris på hei hvor mye ska du ha for ksport senken ? er grenrøre til m50 eller m20 ? mvh jakob henrik se pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Hei du!trenger litt små plukk til bilen!mulig å komme på lørdag Og ta n titt på godsakene? Kan hende det passer, ta kontakt på 97698032 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Pris før listene ? Send bilder på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Pris før listene ? Send bilder på pm Skal sjekke tillstanden på de, så kommer jeg tilbake til deg på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Ksport solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 har du frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim.bmwe34 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Har du bilde ha rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 har du frontfanger? Nei dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Har du bilde ha rattet? Skal få tatt et bilde imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 kan du ta bilde av bakfanger og shadowline settet? evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 kan du ta bilde av bakfanger og shadowline settet? evt pris? se pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donkalin Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Msport ratt solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå