halvors1 Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 hei. tenkte lage en tråd om bilen for de som vil følge byggingen og videre fremgang setter stor pris på tilbakemeldinger og hjelp når jeg trenger.bilen er orginalt en 318is men ombygd til 325 med motor.GJORT MED BILEN: **justerbar camber hele veien*18" bbs "rs"*coilovers*vader skinn intr.*hel lakkert for 2.5 år siden i Estoril blå m3 farge*led lys hele veien inni*full m3 hele veien*supersport eksos*xsenon PLANER FOR BILEN: **bygge Halvbur*4 punkt belter*høy GT vinge*nye felger*fikse hjulbuene bak*få godkjent med 2.5l ( så bygge turbo )*bytte til driftingratt ( kjøpt ) *m3 diff*tone rutene litter endel så skrive så kommer tilbake til det.kommer til å bli gjort endel med bilen fremover så bare å følge med på tråden her!slenger med et bildet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Erik- Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Sikker på at dette har vært 318is og ikke 320? Uansett så ryddig ut, litt mørkere eller oransje blink så hjelper det Var veldig hvite disse Rollerboy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf325turbo Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Denne har gått i kragerø før og er en kompis av meg som har hatt denne i noen år utrolig fin bil ! Er orginalt en 318is Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 stemmer at det har vært en 318is . ja, mye som kommer til å bli forandret etterhvert Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf325turbo Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Gleder meg til å følge med her hva slags felger tenker du til den? Denne fortjener noen ekte skrudde felger Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 Gleder meg til å følge med her hva slags felger tenker du til den? Denne fortjener noen ekte skrudde felger Har litt lyst på ccw lm, 10 fremme og 11,5 bak! Men får se hva det blir, er så utrolig mye kult! Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 da har jeg bestilt noen få ting til bilen, begynner i det små. bestilt noen stickers, panser BH ++ har også snakket med rotiform angående noen felger, så kan bli bra det her!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marionette Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Ser ut som denne kan bli veldig tøff Men er enig i at de hvite blinkersa fremme er litt for hvit Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Ser ut som denne kan bli veldig tøff Men er enig i at de hvite blinkersa fremme er litt for hvit tror det kan bli bra! er et langtidsprosjekt før den blir ferdig, da budsjettet ikke er det høyeste.. ja, blir evt noen andre blinklys eller legge på en svak soting på de som står på Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 fikk tatt et par bilder idag, beklager bildetkvaliteten og skitten bil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlhaakon Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Veldig bra utgangspukt dette her nydelig bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 6, 2013 Author Share Posted August 6, 2013 Veldig bra utgangspukt dette her nydelig bil takk for det! ser frem til å starte skikkelig på den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 noen som selger 318is motor uten kasse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvors1 Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 tenkte komme med en liten bildet update idag! ) en kompis holder på å bygge opp en GROM 328 e36! så dette kan bli morsomt! gidder ikke skrive så mye i dette inlegget da det kommer så mye mer fremover! så dere burde glede dere! dette blir to gromme e36'n! )) legger også med et bildet av bilen min som snart skal på EU godkjenning! + at bilen får nye bakskjermen snart! gleder meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iz4k Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Gromt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts