username83 Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Har også samme feil på min e39,trodde det var stereo/dynamo støy men forsvinner når jeg slår av aircondition,har lest litt på andre forum og det ser ut som en service/etterfylling på aircond vil fjerne støyen.Får prøve å få tid til å gjøre det og komme med en tilbakemelding. Noe nytt her hos deg ? Har etterfylt no, men lyden er der fortsatt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Bra du minnet med om dette,skal gjøre det i løpet av neste uke og se om den blir bra,har ac på på året rundt så trenger å få ordnet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiz Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Har hatt samme problemet i min e60. det kommer en surre lyd som følger turtallet og var først i går at jeg fant ut at det kom fra AC. Tilfeldigvis slo jeg det av og lyden forsvant ? Er det altså en rens og ny gass som er løsningen her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Hei. Eg tok service på det og det blei dessverre ingen forskjell hos meg. Hos meg kan eg starte bilen og lyden følger turtall alt fra 1-5 min så blir det " stille " . Grunnen til at eg skriver "stille" er at det blir stillere om eg slår av ac. Samme hos deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiz Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 har ikke forsket så mye på problemet ennå, men jeg lot bilen stå i park også ruset jeg opp turtallet til ca 1700 omdreininger hvor jeg hørte denne surre lyden godt.. når jeg da slo av AC`n forsvant lyden.. skal teste det mer ut neste gang jeg er ute å kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå