StewG Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 Tenkte på å bytta ut motoren min, ein M50B25 uten VANOS, til ein med Men då er spørsmålet, må eg ha girkassa og fordelingskasse frå ein bil med VANOS, eller er dei like på bila med og uten VANOS?? Og må ledningsnettet byttast og, eller helder det å bytta hjernen? Er det eventuelt noko anna som må/burde byttast og? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StewG Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Girkasse går omhverandre. Må bytte motornett og hjerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StewG Posted August 5, 2013 Author Share Posted August 5, 2013 Flott Takk skal du ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
StewG Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 Er det forresten nåken forskjell på ein M50B25 som har stått i ein e34, og ein som har stått i ein e36, utenom bunnpanna? Er ledningsnett og hjernen lik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StewG Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 Og må eg senda inn søknad eller lignandes for å få motorbytte godkjent? Eller er det ikkje nødvendig sio motoren er lika stor?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StewG Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
StewG Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
StewG Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Hopp Link to comment Share on other sites More sharing options...
StewG Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Bumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts