Bmwrob Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Har en Subaru 2.0 "RX" Automat til salgs. 97 modell med 230 000 på tellern. EU ok til feb/mars 2014. Årsavgift er betalt for i år, det er jo så å si tut å kjør Fargen er Rød. Ligger en tilsvarende på finn men der koster den 35 000,- Jeg skal bare ha 20 000,- for min da jeg har fått tak i en annen bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwrob Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Her er noen bilder: Sideskjørt og bakskjørt som er RX følger med! Følger også med en høyere spoiler for dem som liker dette. Skvettlapper følger også med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwrob Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Kan faktisk byttes mot en terrengsykkel i tilsvarende prisklasse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwrob Posted August 9, 2013 Author Share Posted August 9, 2013 Da var denne solgt gitt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts