donkalin Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Er denne kun til telefon? skal lakkere bilen og tenker og fjerne den.. mister jeg noen andre funksjoner?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
donkalin Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Er denne kun til telefon? skal lakkere bilen og tenker og fjerne den..mister jeg noen andre funksjoner?? jeg fjerna den jeg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Håvard Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 hah. skjedde det noe rart ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
donkalin Posted August 8, 2013 Author Share Posted August 8, 2013 Har egentlig ikke testa.. bilen er hos lakkerer nå! antenna var kun limt på taket og ledningen lå i limfuga til bakruta, dytta bare ledningen ned under bakrutesenkern jeg, har ikke tenkt til og sette den på igjen heller.. var endel penere uten!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjøbuse Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Litt gammel tråd dette. Men den antenna er kun for tlf. Jeg monterte min i dag. Byttet ut den gammle ruteantenna som var knekt. Gammel. Ny. Gjennstår bare fjerning av limrester og soting av ruta der den gamle stod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts