AdrianK Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Har som sagt det forbanna lyset som så og si alle e46'er får noen som kan si meg hva eg må bytte? den lille svarte boksen under passasjer sete eller? bare å pøsse på med info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Det er nok brudd i selve matta, men det kan være andre ting og. Få tatt en diagnose så finner du ut hva som er feil. Hvis det er feil med sensormatta så ere nok brudd i matta som jeg nevnte, og da må du bytte den, ikke selve tilkoblingsboksen. Det du gjør for å fikse det er å kjøpe en sånn bypass på ebay feks. Da løser airbag ut selv om det ikke sitter noen i setet der hvis du krasjer. Meningen med denne matta er at hvis det ikke sitter noen i setet så skal ikke de airbaggene løse ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 ok, så noe om de bypass greiene, men skal ta den en tur igjennom maskinen jobber hos Sandven Service (BMW SERVICE) så regner med at computeren fanger det opp! håper på at det blir så billig som mulig .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå