bmwdan Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 skal rullemale min bmw e36 svartmatt da jeg syntes det var en kul farge å ha på en e36 coupe pluss at jeg har breddesett og på den, og ja jeg vet at det blir heltsikkert bedre med sprøyte og bla bla bla men det er ikke det jeg vil ha råd om, så takk for svaret
Dooh Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Gir deg forsatt et råd om sprøyte selv om du ikke likte det. Bilextra selger sprøyte til 250kr, ikke top notch, men får du lånt en kompressors også, så vil du få et mye bedre resultat. Hvis ikke er det som å gjøre med russebilen, rulle, rulle, rulle, mer maling, og rulle, rulle, rulle.
D.Toft Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 biltema skumrulle. samt ha grei temp på malingen
bmwdan Skrevet August 6, 2013 Forfatter Skrevet August 6, 2013 ser ut til det ble sprøyte, siden dama har det etter ho gikk på skole, men åsen er det å pusse ned og sånt da
D.Toft Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 kjøp slike http://www.clasohlson.com/no/Mirlon-nyl ... rk/40-7567 dem er fantastisk å jobbe med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå