Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm, for meg så ser det ut som at rattet er slitt godt igjennom skinnet, og way beyond å få bra. jeg har et som er litt mindre ille i bruksisen, jeg har ikke fått det "bra", men mulig det er håp :P

voldsomt til rågods på de shimsa, om ikke benken er veldig liten :o ?

ville shimsa kassa litt også jeg, når du er igang. åssn 16 hjul skal på ?

Skrevet
hm, for meg så ser det ut som at rattet er slitt godt igjennom skinnet, og way beyond å få bra. jeg har et som er litt mindre ille i bruksisen, jeg har ikke fått det "bra", men mulig det er håp :P

voldsomt til rågods på de shimsa, om ikke benken er veldig liten :o ?

ville shimsa kassa litt også jeg, når du er igang. åssn 16 hjul skal på ?

Hmm :? Kan hende jeg får søke litt rundt om det finnes noen mirakelprodukter, kanskje ett med litt fargestoffer i? :)

Hvilket produkt er det du har brukt ? :)

Benken er ikke så veldig stor akkurat, men måtte dreie av en god del av det ja, hehe :) å den er jo cnc-styrt, så den jobber selv :D men det er sånn det blir når du må finne bare kapp/rest gods :?

Har planer om å shimse girkassa også ja, men har ikke fått målt noe der ennå.. Og lurer på å bytte til GS sine fester, og da blir det litt annerledes igjen :)

Jeg har ikke helt bestemt meg ennå, men vil vertfall ha skrudde! Lurer litt på RS :)

Og fann ett sett med Schmidt TH-Line for en ikke så galen pris da jeg var i tyskland :)

Har du noen tips? Noe å selle kanskje? :D

Skrevet

Har noke skinnfarge jeg har farga noen ratt med, blir ganske bra. :) Kan sikkert få til noke, du kan få valse litt på et par skjermer til meg kanskje? ;)

Skrevet
Har noke skinnfarge jeg har farga noen ratt med, blir ganske bra. :) Kan sikkert få til noke, du kan få valse litt på et par skjermer til meg kanskje? ;)

Er det som en rens også da eller? :) eller burde jeg prøve med noen renseprodukter før man "farger" det?

Det skal vi nokk få til :D du renser og jeg valser da eller? :)

Skrevet

Da har endelig pakken fra koed kommet! :)

Trengte en venn med litt plass i bilen! men likevell fikk ikke vi plass til begge pakkene inne i bilen..

DSC02939_zpsd60e4b72.jpg

Vart ganske fornøgd med passformen på skjermen :)

DSC02941_zps64f354b2.jpg

Og Diesel fronten såg åsså bra ut!

DSC02942_zps813af61b.jpg

Men det blir jo enstund til jeg kommer til å montere det på bilen siden jeg skal ut med motoren og slikt :) har begynt å isolere opp igjen hele ledningsnettet i motorrommet siden den orginale teipen bare smulder opp når du tar på den..

Og skal jo legge ledningene som går frammover ut i ytterskjermen så det er bra at det er tett så det ikke trenger inn vatn.

Skrevet

Noen som vet om det er noe man må bytte ut når man skal ha preface motor i facelift?

Vet at impulsgiveren er på en annen plass, men er det noe annet, ledningsnett, hjerne etc.? :)

Skrevet

du må flytte på noen ledninger i c101 om du skal bruke prefacenettet

men du har en m20b20 facelift motor nå ? bruk det elnettet og kjøp deg en facelift m20b25 hjerne :)

Skrevet

men du har en m20b20 facelift motor nå ? bruk det elnettet og kjøp deg en facelift m20b25 hjerne :)

Okeii, ja jeg har en b20 nå:) var bare det at det var en b25 her i bygda så ha blitt litt enklere :) har du en b25 og selge da? :D

Skrevet

Okeii, ja jeg har en b20 nå:) var bare det at det var en b25 her i bygda så ha blitt litt enklere :) har du en b25 og selge da? :D

Bare å kjøpe den da, så sette over elnett osv. :)

Skrevet

Bare å kjøpe den da, så sette over elnett osv. :)

Er ikke så flink når det kommer til elnettet, men hva går c101 ut på? hva styrer de?

Må vell begynde å klippe av kontakter og lodde sammen viss jeg skal bruke facelift nettet?

Hadde vert mye enklere med en facelift motor ja! ROP UT VISS NOEN HAR :D

Skrevet

usikker på om jeg skjønte

men du kjøper den motoren i bygda, som er preface m20b25 om jeg forsto rett.

setter over nettet fra m20b20 facelift motoren din. da er det plug n play, alt du nå mangler er en m20b25 faclift hjerne

Men ja, jeg har noen m20b25 stående også jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...