Einarbrudevoll Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Lite som skjer her om dagen nå.. Er litt opptatt med å lage til nytt verksted til vinteren kommer bilder om den senereMen bilen har begynt å bli klar for vinteren og fått på ørevarmere
Einarbrudevoll Skrevet September 20, 2013 Forfatter Skrevet September 20, 2013 Hvor handler du sånne? Jeg kjøpte det med en kompis Men kan hende du finner noe på ebay, viss det ligger noe der
Einarbrudevoll Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Har da litt deler som jeg skulle ha solgt unna.Aner ikke hva det kommer ifra, men jeg tror det meste er preface, noe hører kansje til 2.3 og 2.7 i følge han jeg fikk dem med.Han drev med litt import av E30 på 80-tallet og har hatt de liggendes siden 12345678910111213141617 (rattstamma er med nøkkel i tenninga)Det går billi unna, så bare si fra viss du vil ha noe
Einarbrudevoll Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Måtte ha litt og styre med i friuka, så tenkte jeg skulle prøve og polere litt Pusset ned Har en sånn bomullsrondell som jeg kjøpte på biltema, som jeg fester på boremaskinen og så smører jeg inn delen i Autosol Venstre side er polert og høyre siden ikke. Og ferdig polert! er ikke helt fornøyd så kommer sikkert til å polere opp en gang til Holder også på med den stanga som holder panseret fremme, er ikke ferdig med den, men her er den ferdig våtslipt før polering (ett helsikkeees slit...)
Einarbrudevoll Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Kjøpte meg et sånt torpedodeksel med KarlDahl som jeg fikk i posten
Einarbrudevoll Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Tenkte det var en passelig dag idag og få tilpassa litt skjermene og slikt før det drar til lakkering Er vell ikke noen som har den plastik"grillen" som skal vere i nedre del av frontplata i nerheten av Møre og Romsdal? for de modellene med A/C eller diesel?
KarlDahl Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 Ser bra ut! Den plasten som skal være nederst i frontplata er vel lik på alle? Mener å huske at jeg satt den over når jeg hadde diesel front!
Einarbrudevoll Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Kjekt å høre Ja den er lik, men den plasten jeg vil ha er den med gjeller/riller, den jeg har er bare helt dekt:s Har ikke helt tenkt ut hvordan jeg skal plassere det ennå, så det får vi se
KarlDahl Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Kjekt å høre Ja den er lik, men den plasten jeg vil ha er den med gjeller/riller, den jeg har er bare helt dekt:s Har ikke helt tenkt ut hvordan jeg skal plassere det ennå, så det får vi se Skjønner! Kunne tenkt meg den samme! Men lurte på å borre noen hull bortover enn så lenge
Einarbrudevoll Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Det også går jo ann for å bare få den lignende "look'en" sålenge
Einarbrudevoll Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Tok og polerte ett par detaljer i motorrommet
Mikael-B Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Er ikke de i stål? Da burde du behandle de med noe, enten klarlakk eller noe hard voks.. Siste veteranbilen jeg restaurerte, så prøvde jeg å polere endel stål, men blankt uten noe etterbehandling blei stygt ganske fort.
Einarbrudevoll Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Er ikke de i stål? Da burde du behandle de med noe, enten klarlakk eller noe hard voks.. Siste veteranbilen jeg restaurerte, så prøvde jeg å polere endel stål, men blankt uten noe etterbehandling blei stygt ganske fort. Da jeg holdt på å pusse dem ned såg jeg at det er ett strøk med klarlakk, så er nokk vanlig stål ja, så når legeringen er vekk sånn som de er nå så kommer det nokk til å ruste, men har lakket dem med klarlakk nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå