JoEmilV Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Hei, Noens om har noen gode tips til hvordan man får plass til en 2 din spiller i bilen ? Har en 2001 mod 320i E46 touring jeg har bestilt ramma rundt og adaptere bak til spilleren, men får ikke plass til spilleren fordi den er for lang. den går i vifta som sitter innforbi spilleren Noen som har noen tips ? eller noen som eventuelt selger en spiller som er som denne: På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Jeg ser noen som kommenterer at de flytter klimakontrollen opp eller ned pga at det i utgangspunktet ikke er plass. Søk litt på forumet her så kanskje du finner noe info, evt google litt på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldskred Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Må også kjøpe et omrokeringskit fra janus design i tyskland, eventuelt fra bilradiospes.no om du vil betale dobbelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoEmilV Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Ja, det vet jeg Har flytte ned klima panelet. er ikke det som er problemet, problemet er at spilleren er for lang, den passer ikke inni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldskred Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Les på nettsiden til janus design, så ser du at du må kutte litt i luftekanalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Hvilket merke er den? Jeg har Dynavin, den gikk iallefall helt uproblematisk inn, men er sikkert ikke like dyp med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 vet ikke akkurat hvordan det er med E46'n men gjorde detta i 36'n min å da kuttet jeg bare i vifteboksen bak og lagde nytt "lokk" i boksen som gjorde litt mer plass til spillern, må da være mulig å gjøre detta her også uten at det koster stort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå