henrikbmw Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Lakkert for 2 måneder siden. Helt strøkene. Sjekker kun hva jeg kan få for de men selges til en bra pris. Sitter relativt nye dekk (billiggummi) men slitt litt feil for skulle hatt firhjulsmåling.. KOM MED BUD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Hvilken pris ser du for deg? Er disse originale? Er de profesjonelt eller hjemmelakkerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikbmw Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Disse er sandblåst og pulverlakkert profesjonelt på et metalliseringsverksted. Fargen er tilnærmet original fargen men litt dypere pluss at det er litt metallic i dem. Har ikke snøring på pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Svarer for Henrik jeg. - Disse er orginale ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikbmw Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Innpress? Litt usikker med er jo til 3-serie så husker ikke om det er 35 eller 45 som er vanlig jeg men er 3 i hvertfall til 3-serie da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXa Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Prisantydning? Og er det samme bredde på alle, isf. er alle 7.5" breie eller 8.5" breie? Eller er det blanding. Klarer ikke helt å bedømme det ut fra bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikbmw Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 8" foran og 9" bak mange har sagt jeg burde få 5500 hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå