kimbrevik Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Om du ikke holder til rundt Bodø, så blir vel kanskje det vanskelig, men kan jo få det undersøkt. Noen må jo vite om det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Okå nei holder til i skien letteste er og få tak i felg med Et 35 og 9,5 brei og teste forann og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbrevik Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Skal se hva jeg får til når jeg kommer hjem til nesteuken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Okai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Interessert i innbytte mot 19" Beyern Mesh med gode sommerdekk? 235 og 265 bredde. Felgene er strøkne uten kast eller sår. Dette er kvalitetsvelger som koster 4k pr felg ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Ikke så bra bilde av felgene, men var det beste jeg hadde for øyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Kan være send meg litt mere info om felger innpress, bredde på felger osv og bedre bilder takk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Litt usikker på innpress og bredde på felg, men regner med at det er 8,5 bredde fremme og 9,5 eller 10 bak. Er så jævlig vær ute at jeg orker ikke å begynne å skru de av for å sjekke. Går ut i fra at du skal bruke de på e46'en din, så du ser jo her hvordan de sitter på min e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Beyern mesh 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Okai, ser bra ut dem men noe annerledes innpress på min e46 pga m3 har 5er innpress bak men har spacer på min nå ca mange cm kant er det forann og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Er ikke i nærheten av bilen nå, men vil tro at det er 8-10 cm kant bak og 4 cm fremme kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Ok dekk type? Og slitasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Du stiller så vanskelige spørsmål!!! Heheh, neida. Men jeg er ikke i nærheten av bilen, å det er ikke lenge siden jeg kjøpte den, så jeg har faktisk ikke peiling på hvilke merke det er på dekkene. Men vet at det er bra mønster på de, de støyer lite og sitter bra på vått og tørt føre. Kan evt sjekke litt mer i morgen om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniboy Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Ja er interissert send meg litt mere info imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinto Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Interissert i bytte? + mellomlegg! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45697518&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå