Freakshow Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 ehm har et ganske idiotisk problem på bilen min... han jeg kjøpte bilen av hadde klart og miste ekstra nøkkelen til bilen og begge nøklene til henger feste. og det står på bilen nå. og ville jo helst ha hatt det av. ringte nettopp bmw for å få bestilt opp ny nøkkel men dette var ikke mulig uten nøkkel koden til låsen på henger feste. noen som har noen ideer om hvordan jeg eventuelt kan få tatt det av uten å demontere hele dritten å bestille nytt. eller hvor man kan få tak i nøkkel? setter veldig stor pris på all hjelp!
Larswilliam Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Strevde med det samme. Borra ut låsen, da var det bare å ta det av etterpå
Freakshow Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 man da får man jo ikke brukt den etterpå
Larswilliam Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 får ikke brukt låsen nei, men hvis du uansett ikke har nøkkel får du det ikke av på annen måte meg bekjent
Freakshow Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 nei det er forsåvids sant, men er det brukanes hvis du borer det opp? eller kan man like greit skru av hele skiten?
Quadraiz Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Hvor eg hengerfeste kjøpt? Jeg har ettermontert på min bil, bestilte fra Haagen.no Mulig dei kan skaffe nøkkel?
Freakshow Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Hvor eg hengerfeste kjøpt?Jeg har ettermontert på min bil, bestilte fra Haagen.no Mulig dei kan skaffe nøkkel? det er jeg ikke sikker på det sto montert på bilen når jeg kjøpte den i vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå