ronnigoon Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 tok kystekspressen fra tr.heim til edøy og kjørte tilbake med ny bil. kjøpte Haakjin's gamle flamme, en Platanengrün -metallic e28. har en del planer for bilen, men jeg er fattig. -e34 ksport coilovers -RH topline 16"x8.5/9.5 et 11/14 F:195/45 R:205/45 -beige M/// interiør -shortshift sikkert mer, men jeg kommer ikke på det i farta. min første bil, også kjent som Vanilla Ice her i traktene: NY BIL'N: venter på færja. fruen godkjenner stuket. satte opp telt på vei hjem for det tar en mannsalder å kjøre fra Kristiansund til Verdal. skaffa oss en katt. fruen vasker vogna, jeg har ikke tid til sånt. tok noen skikkelig dårlige bilder. min og Ørjan sin. Ørjan har bags fordi han sliter med helsa.(Orjan66 på forumet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Det er en helt original tenningsmodul, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Bilen er rå, er det MB-felger som er borret om? Har ikke sett de der i 5x120 før:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Det er en helt original tenningsmodul, hehe... akkurat ja, takk for svar. Bilen er rå, er det MB-felger som er borret om? Har ikke sett de der i 5x120 før:S de ligner fælt på MB felger ja, men det er RH topline 5x120. hvis noen vil bytte felger med meg så si fra! jeg begynner å bli lei av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Vanilla ice <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Vanilla ice <3 R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 har vært forelsket i denne helt siden jeg så den for første gang og har planer om å skaffe meg like felger. har også en mtech vinge som skal på med tiden, så er jeg på utkikk etter en m leppe så si fra om du vet av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 håper det slutter å regne snart, for det går utover brekket når det er bløtt ute.. kom også over dette på ebay. mangler penger. http://www.ebay.com/itm/Vintage-Momo-Indy-wood-wheel-2002-tii-hub-BMW-Porsche-horn-button-RARE-/261261946846?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cd46cefde&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 vurderer å sette på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Tøff denne kjerra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 vurderer å sette på denne. Gjør det! E28n kler den bra. Ser forresten ut som en skikkelig stilig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Tøff denne kjerra takk! vurderer å sette på denne. Gjør det! E28n kler den bra. Ser forresten ut som en skikkelig stilig bil. takktakk, jeg skal prøve å skaffe meg nye felger før jeg setter på vingen, er så usikker på den enda. Følger med her! toppers! kommer til å gå litt treigt her i starten men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 felgene på bilen byttes i andre felger eller selges til riktig pris. PM om du er intrissert eller har noen kule hjul! RH topline 5x120 16x8.5 195/45 et 11 16x9.5 205/45 et 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Godt å se du har ordnet tråd på bilen! Savner den mye allerde Pass godt på den! Følger med her! Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå