ronnigoon Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Godt å se du har ordnet tråd på bilen! Savner den mye allerde Pass godt på den!Følger med her! Mvh Håkon skjønner du savner den, jeg elsker den værtfall! skal passe godt på den fosho! kommer til å gå litt treigt men iløpet av neste måned skal jeg få gjort litt fiks med den. FELGENE er tilsalgs fremdels, bytter også i noe kult men ikke noe over 16'' god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 trenger nye dekk.. låner hjul av Ørjan(orjan66) han satte på mine, for bilen hans står med sprukket bunnpanne.. bags ass haha sjekk ut tråden hans: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=265413 hjula mine er fremdeles tilsalgs eller byttes! trenger 1 nytt dekk som dere ser, trøbbel med spissinga. De andre er helt fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Min skulle hatt seg en sikkelig vask gitt å en bunnpanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 my life.. her var det litt av en hitmix, tror det er dette som gjør at bensinpumpa kommer og går som den vil. (dårlig bilde) noen som kan se hva som evt. er galt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Jeg kan si det samme nå, som jeg fortalte deg når du henta den Når jeg satte i B34 motoren, så fikk jeg ikke bensinpumpa til å gå i det heletatt, det tror jeg er fordi det er feil motorledningsnett, at det kommer fra en E23/E24 eller noe. Så jeg jumpa ledningene slik at den går på tenningen, har kjørt slik lenge, og har ikke tenkt over det noe særlig, tenkte å kjøpe nytt motorledningsnett, men det ble aldri gjort med meg desverre. Kan hende noen andre har ett tips hvordan det skal gjøres da. Har prøvd 100 forskjellige releer uten hell gitt Blir flau over fjuskpatenten min der jeg nå :s Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Jeg kan si det samme nå, som jeg fortalte deg når du henta den Når jeg satte i B34 motoren, så fikk jeg ikke bensinpumpa til å gå i det heletatt, det tror jeg er fordi det er feil motorledningsnett, at det kommer fra en E23/E24 eller noe. Så jeg jumpa ledningene slik at den går på tenningen, har kjørt slik lenge, og har ikke tenkt over det noe særlig, tenkte å kjøpe nytt motorledningsnett, men det ble aldri gjort med meg desverre. Kan hende noen andre har ett tips hvordan det skal gjøres da. Har prøvd 100 forskjellige releer uten hell gitt Blir flau over fjuskpatenten min der jeg nå :s Mvh Håkon jeg var fullt klar over det ja, men i det siste har det blitt noe ukontakt der så den har stoppet for meg men så har den starta igjen. men nå sist så ville den ikke starte, skal få en kar som er flink på sånt til å se på det og ordne noe som holder lenger eller at jeg skaffer nytt ledningsnett. patentet var jo helt greit det da så lenge det varte bilen blir vinterlagra så da skal jeg få fikset alt av småfeil og slikt håper jeg, får se hva tiden bringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Jeg kan si det samme nå, som jeg fortalte deg når du henta den Når jeg satte i B34 motoren, så fikk jeg ikke bensinpumpa til å gå i det heletatt, det tror jeg er fordi det er feil motorledningsnett, at det kommer fra en E23/E24 eller noe. Så jeg jumpa ledningene slik at den går på tenningen, har kjørt slik lenge, og har ikke tenkt over det noe særlig, tenkte å kjøpe nytt motorledningsnett, men det ble aldri gjort med meg desverre. Kan hende noen andre har ett tips hvordan det skal gjøres da. Har prøvd 100 forskjellige releer uten hell gitt Blir flau over fjuskpatenten min der jeg nå :s Mvh Håkon jeg var fullt klar over det ja, men i det siste har det blitt noe ukontakt der så den har stoppet for meg men så har den starta igjen. men nå sist så ville den ikke starte, skal få en kar som er flink på sånt til å se på det og ordne noe som holder lenger eller at jeg skaffer nytt ledningsnett. patentet var jo helt greit det da så lenge det varte bilen blir vinterlagra så da skal jeg få fikset alt av småfeil og slikt håper jeg, får se hva tiden bringer! Okei, jepp, men ledningene er bare tvinnet sammen og det er veldig dårlig arbeid fra min side, ble slik fort gjort patent fordi at planene var å uansett skifte ledningsnett. Men dere finner vell ut av det - Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 som den nye tittelen sier så ønsker jeg å kjøpe ledningsnett og radiator! så hvis noen har noen av delene liggende så skrik ut. finnes det en m30b34 til e28 med ledningsnett og hele pakka så kjøper jeg gjerne den til rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Om du mot formodning sku finne på å kvitte deg me vingen din kan eg være inntrisert har ein dele bil stående. Usikker på ledningsnette er til 525 eller 528. Men sist de sto motor i den va de værtfall ein 528 eg tok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Om du mot formodning sku finne på å kvitte deg me vingen din kan eg være inntrisert har ein dele bil stående. Usikker på ledningsnette er til 525 eller 528. Men sist de sto motor i den va de værtfall ein 528 eg tok ut. har 528 og 535 samme ledningsnett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Nei, er annen tenning på 535 kontra 528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Nei, er annen tenning på 535 kontra 528 akkurat ja. du har vel ikke ledningsnett liggende du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 kjørte litt hardt igår, sladda i andre giret og når jeg kom ut av svingen døde motoren bare. prøvde å starte igjen etterpå men uten hell, har gnist og bensin sjekka også at registerkjede ikke hadde hoppet av.. hva har skjedd?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 kjørte litt hardt igår, sladda i andre giret og når jeg kom ut av svingen døde motoren bare. prøvde å starte igjen etterpå men uten hell, har gnist og bensin sjekka også at registerkjede ikke hadde hoppet av.. hva har skjedd?! Sikker på at du har bensin da? Går pumpa på tenning? Har desverre ikke ledningsnett. Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Den får ikke bensin alikevell.. Pumpa går den men det kommer ikke noe bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå