ronnigoon Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 det var nok det patente ditt som ikke holdt lenger Håkon, var nå bra så lenge det varte da værtfall! skal få en kar som vet mye mer enn meg om sånt til å se på det! håper det blir årnings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 det var nok det patente ditt som ikke holdt lenger Håkon, var nå bra så lenge det varte da værtfall! skal få en kar som vet mye mer enn meg om sånt til å se på det! håper det blir årnings. Jepp, venta egentlig bare på det selv, var ikke noe særlig bra det der, men var desverre det eneste jeg hadde når jeg monterte sammen. Men håper det ordner seg for deg da Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 det var nok det patente ditt som ikke holdt lenger Håkon, var nå bra så lenge det varte da værtfall! skal få en kar som vet mye mer enn meg om sånt til å se på det! håper det blir årnings. Jepp, venta egentlig bare på det selv, var ikke noe særlig bra det der, men var desverre det eneste jeg hadde når jeg monterte sammen. Men håper det ordner seg for deg da Mvh Håkon var en kar som hadde sett bilen min på parkeringa der jeg jobber, han hadde søkt opp regnr. for å kontakte meg for han hadde en del deler liggende til 535. blant annet ledningsnett, så det blir forhåpentligvis årnings ganske så snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 For en drømmesituasjon det er da! Håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå