ababil786 Skrevet August 11, 2013 Skrevet August 11, 2013 Hei, har et problem at det blåser kaldt luft kun på en side, på andre siden av bilen får jeg linket luft når jeg har på A/C! Har ikke 2 sone klima anlegg . Noen som har vært bort i det ?
lassew93 Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Jepp, har vært borti det på min, ringte til Svendsen eksos og spørte om det kanskje kunne ha noe med gassen å gjør, men det va det over hodet ikke. Det var mest sannsynlig de klaffene som åpner/lukker seg ved varm/kald luft som var problemet, eller at det var noe innen det elektriske. Hvis det er de klaffene så må du av med hele dashbordet for å fikse dette, og det er en relativt stor og krevende jobb. Kan prøve med diagnose og se om det kommer opp noe, om kanskje en sikring av gått eller om det er noe annet. Veldig bra kundeservice hos Svensen eksos, anbefaler de hvis du trenger hjelp til noe innen Eksos/Klima.
ababil786 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Skrevet August 12, 2013 Jeg var hos en Idag og han mener det er tomt for ac gass iom det kommer også et suge lyd ! Tenkte fylle på gass først så får jeg håpe problemet er borte eller så blir det vel prøve å bytte klaffet Evt sjøl . Har du fått fikset den, eller bare latt det ligge ..?
lassew93 Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Jeg var hos en Idag og han mener det er tomt for ac gass iom det kommer også et suge lyd ! Tenkte fylle på gass først så får jeg håpe problemet er borte eller så blir det vel prøve å bytte klaffet Evt sjøl . Har du fått fikset den, eller bare latt det ligge ..? Ah greit. Nei jeg har bare latt det ligge, for jeg har ikke vært spesielt plaget med det.. Det komme varmt i den ene siden og lunket på andre siden, så bilen blir varm uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå