splittfire_95 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Hei folkens! Takkar og bukkar for all hyggelig tilbakemeldingar lakka taktrekker igår så var sta og monterte opp igjen alt idag, berre spegle som ikkje er komt på Maskering Ferdig resultat Lakka og hatthylla og plata i bagasjelukka når den var ute Vart ganske fornøgd med resultatet, blir sjølvagt ikkje 100% med lakk, men godt nok for meg Brukte vinyl lakk fra gasolin på alt.
splittfire_95 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 her er bilde av ein mtech2 g-racing linka meg, veldig tøff bil, drømmen er å få min slik
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Er vel kansje på tide med litt oppdatering no ja Har skjedd litt siden sist. Bestemte meg for å få bilen i samme farge under, var jo tectyl på bilen som ikkje var meir enn eit år gammal, så lånte meg bukk og skikkelig steamar hos eit verksted som driv med tectylering. Brukte vel vel 4-5 tima å spyle inn under.Så var det å komme seg på verkstedet å ta ned understelletSå vart det bruk "eit par" tima med acrylrens og varmepistol for ¨å ta resten. "ja, var ein kjempekjekk jobb!"
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Etter eg hadde fått ned alt, steama eg alle delane ned på jobb før eg leverte det til sandblåsing.
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Delane ferdig blåst. Alle delane vart grunna med 2 komp. epoxy grunning fra wurth.
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Så vart det lakka med blank svartTusen takk til Jørgen-Fastbmw som lakka delane. Har aldri lakka med sprøyte så turte ikkje å prøve på desse delane, veit, skal skjerpe meg! Men vart vertfall kjemepefornøgd med resultatet!
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Bestilte komplett powerflex sett til bilen, men vist ikkje att det fantes black series når eg bestilte, ville da kjøpt det.Får satse på dissa funker.
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Beklager virkelig dårlige mobil kvalitetbilder, får vel ta eit par bilde med eit skikkelig kamera når eg er heilt ferdig
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Fått pressa i nye hjullagerNye indre styrestag, endeledd og mansjettar i tannstangaNye bærebru framme, pressa i eksentriske foringar i bakkant
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Bakstilling og forstilling komt på plassIkkje berre stålomspunne i motorrommet lengerLakka bremserøra og bensinrøra i og med att dei var heilt fine, fikk seg ein grundig vask først!
splittfire_95 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Alle understelsskruer og div brankettar etter galvanisering.Fjærbeina er sendt til ombygging- KW Variant 2Camberplatesa som skal brukast på kw'aneEllers venter eg på stabstag, stålomspunne bremseslanga og div snacks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå