littlep Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Ingen vibrasjon etter å ha stått i en uke....
littlep Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Vibrasjoner igjen..... Hvordan går det med deg?
username83 Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Hallais. Eg har no hatt en del oppstarter på den og den har enda ikkje fusket så ser ut som om at problemet har løst seg for min del ihvertfall. Tror nok det var dysene mine denne gangen som gjorde utslaget.
littlep Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Hei, det er interessant, får håpe at det holder seg. Tror nok at dysene kan være mitt problem også. Klarte du å finne ut av hvilke dyser som feilet, eller ble alle byttet?
username83 Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Alle blei byttet hos meg, meg skulle eg betalt selv hadde eg byttet på syl 3 og 5 pga feil meldingene som kom der.
Bruker84 Skrevet Juni 20, 2015 Skrevet Juni 20, 2015 Hei. Jeg har en BMW med N53 motor. Veldig interisant lesing med bra beskrivelse av problemet og gode detaljer. Jeg regner med min pumpe også er gåen, starter etter lang kjinning, fusker da på tomgang. Bilen går på tre av 6 sylinderer. Den går på di tre første og ikke di tre siste. Skjermen i midten står det: engine fault! Reduced power! Jeg har også motorlampe lys, både det lille lyset og det store med bilde av en halv motor. Er dette noe av di samme problemene som dere opplevde? Hvor lang garanti er det på slike pumper?
littlep Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Skrevet Juli 18, 2015 Hei, har du fått fikset risingen? Vanskelig å si hva som er galt med bilen din, det virker som det er kraftigere symptomer enn jeg hadde. På min ble høyttrykkspumpen, alle coilene, injektorene og dysene etterhvert byttet, etter det virket alt som det skulle. Hva som fikset problemet vet jeg ikke, men delene ble enten fullt eller delvis dekket av BMW siden dette er et kjent problem med disse motorene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå