tobbis Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Har hatt en stygg lyd fra motorrommet i en stund, og nå er jeg dritlei! klarer ikke å finne ut hva som forårsaker den! Tingen er at den kommer når jeg skrur på lysene, skrur jeg de av så forsvinner lyden igjen. Og når jeg trykker på vinduknappen, så kommer lyden akkurat i det sekundet jeg trykker. Virker som det kan være en elektrisk forstyrrelse? Noen som har en idé? Høres ut som lyden kommer i fra området rundt oljefilteret når jeg legger øret inntil. Kan det være dynamo? Spiller ingen rolle om motor er kald eller varm, og den er der kun på tomgangen. Lyden er der ikke hele tiden, kommer å går som den vil... Legger ved en Youtube film av elendigheten så dere kan høre! http://www.youtube.com/watch?v=dyp2JfL0uxM Den som klarer å finne ut hva det er får en stjerne i boka!!
tobbis Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Hmm..er det krevende arbeid å bytte dynamo?
Thundercoil Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Nope. Av med reim og ut med et par bolter Det kjipeste er regningen.
tobbis Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Som jeg trodde..Får se om jeg finner en brukt en, eller sjekke på Koed Har du peiling på hvorfor lyden kommer? Dynamoen må jo tydeligvis fungere for bilen ladder jo.
Thundercoil Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Det er lagere og sånt ifbm reimhjulet. Så det kan fint virke, men lage ulyder.
tobbis Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 okey, kanskje jeg kan få overhalt den, er en som driver med det ikke langt ifra hvor jeg bor! Tusen takk for hjelpen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå